معرفی نرم افزار Cinema 4D
 
گرافیک و تصویرسازی

 

نرم افزار Cinema 4D یک نرم افزار برای مدلسازی و انیمیشن سه بعدی هستش که توسط شرکت MAXON ارائه شده .

شرکت MAXON یک شرکت آلمانی پرسابقه در زمینه ی گرافیک دیجیتال هستش که مهمترین نرم افزار ارائه شده از همین شرکت نیز Cinema 4D هستش .

این نرم افزار با ویژگیهای منحصر به فرد خودش تونسته رقیب سرسخت نرم افزارهای معرف 3Ds Max و MAYA  به حساب بیاد . از جمله ویژگیهای بسیار خوب این نرم افزار ، موتور رندر بسیار قدرتمندش میباشه که سرعت رندر رو به صورت چشمگیری افزایش داده .

این نرم افزار در زمینه های مختلفی به کار گرفته شده که میتونید از لینکهای زیر به پروژه هایی که توسط Cinema 4D ساخته شده ، نگاهی بندازید :

معماری  ،  تیزرهای تلوزیونی  ،  شخصیت سازی  ،  مهندسی  ،  فیلم و جلوه های ویژه  ،  مدلسازی وسایل نقلیه و ...

محیط کابری این برنامه به شکل زیر هستش و کمی با نرم افزار 3Ds Max متفاوته :

همونطور که مشاهده میکنید این نرم افزار در حالت استاندارد (بسته به سلیقه ی خودتون میتونید محیط کاربری رو تغییر بدین) از 4 بخش اصلی تشکیل شده . یک بخش مربوط View یا دید محیط هستش که در وسط قرار گرفته . البته به صورت پیشفرض ، برنامه با دید پرسپکتیو اجرا میشه که میتونید اون رو به حالت 4 دریچه ی دید تبدیل کنید .

دومین بخش ، بخش Object Manager هستش که در قسمت راست و بالا قرار گرفته . تمام اجزا ، فرم های مربوط به مدلتان در این قسمت قرار میگیره و میتونید از اونجا اونهارو مدیریت کنید .

بخش سوم در پایین Object Manager قرار داره که بخش Attribute هستش . در این بخش هم میتونین خصوصیات و تنظیمات اجزایی رو که در Object Manager انتخاب کردید ، بهش دسترسی پیدا کرده و تغییر دهید .

بخش چهارم که در پایین دریچه ی دید قرار گرفته ، Material Manager هست که در اون قسمت هم متریالها و Shaderهایی که برای مدلتون میخواین استفاده کنین ، قرار میگیره . 

البته بخشهایی در این تصویر هست که لازم نمیدونم توضیح بدم چون در اکثر نرم افزارهای سه بعدی ، مشابه هستش و بخشهای بیشماری نیز هستن که به تدریج با اونا آشنا خواهیم شد .

در این وبلاگ آموزشهای متوسط و پیشرفته رو آماده میکنم و از دوره ی مبتدی شروع نمیکنم . برای اون عزیزانی هم که تازه میخوان با این نرم افزار آشنا بشن مجموعه ای رو آماده کردم که از صفر شروع می کنه و شما رو تا حد حرفه ای بالا میبره . برای تهیه و خرید این مجموعه یا خود نرم افزار با ایمیل من ( m.memari70@gmail.com ) تماس بگیرین . 

 


نظرات شما عزیزان:

FIROZI
ساعت16:09---25 فروردين 1391
faghat 3D MAX


salam ,veb khobi dari age mitoni be manam ye sar bezan mamnoon misham pashimoon nemishi ,age ham khasti yek dige ro link konim to nazarat benevis.ok
mytoyou.lxb.IR


مهدي موعود و اخر الزمان
ساعت22:12---10 فروردين 1391
سلام من شما رو لينك كردم شما منو لينك كنيد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:, :: 16:6
محمد معماری

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گرافیک و تصویرسازی و آدرس 3d-graphic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 406
بازدید کل : 68865
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1